Pet, 16.12.2016

Spoštovani.

Objavljamo delovni čas CUBE fitnesa, ki bo veljal med prazniki.

Hvala za razumevanje.

CUBE EKIPA

Tor, 19.01.2016

Ideja o zvečanju imunske odpornosti že dolgo buri domišljijo tako zdravnikov kot pacientov. Čeprav je izredno mamljiva, se je na žalost izkazala za zelo izmuzljivo. Imunski sistem je...

HIIT Fit

Vaditelj: Jure Cor

Intenzivnost HIIT Fit 1:   3

Intenzivnost HIIT Fit 2:   5

 

 

HIIT Fit je skupinski vadbeni program, ki temelji na Visoko Intenzivnem Intervalnem Treningu (High Intensity Interval Training - HIIT). Trenira se ob motivacijski glasbi, občasno s pomočjo droga ter uteži.

 

Faze enourne vadbe:

  1. ogrevanje
  2. krožni trening vseh mišičnih skupin v kombinaciji z vajami za vzdržljivost
  3. zaključne raztezne vaje in ohlajevanje.

 

Če želimo hitro izgubiti maščobe, je pomembno, koliko kalorij porabimo med in po treningu. Če so naši treningi nizko intenzivni, je povečana poraba kalorij le med aktivnostjo. Pri vadbi HIIT Fit pa z VIIT treningom kalorije porabljamo še dolgo časa po končanem treningu. Tak trening je dobro opraviti vsaj dvakrat tedensko, lahko pa tudi večkrat odvisno od ciljev.

 

REZULTATI vadbe HIIT Fit:

  • izboljšanje mišične moči in mišičnega tonusa
  • povečanje moči vezi in ligamentov
  • povečanje gostote kostnega tkiva
  • izboljšanje telesne drže, imunskega sistema ter metabolizma
  • povečanje fizične vzdržljivosti
  • hitra izguba telesne maščobe

 

Vadba je primerna za ženske in moške, razlikuje se le po zahtevnosti:

  1. HIIT Fit 1 - primerna za začetnike.
  2. HIIT Fit 2 - primerna za kondicijsko bolj pripravljene osebe.

 

Hiit Fit