Pet, 16.12.2016

Spoštovani.

Objavljamo delovni čas CUBE fitnesa, ki bo veljal med prazniki.

Hvala za razumevanje.

CUBE EKIPA

Tor, 19.01.2016

Ideja o zvečanju imunske odpornosti že dolgo buri domišljijo tako zdravnikov kot pacientov. Čeprav je izredno mamljiva, se je na žalost izkazala za zelo izmuzljivo. Imunski sistem je...

Spinning


PRENESI PDF >>

 

Vaditelj / vaditeljica: Robert Luin

Intenzivnost: 3 - 5

 

Spinning® je kardiovaskulrani trening, ki imitira kolesarjenje. Vodi ga profesionalno usposobljeni inštruktor, ki udeležence spodbuja s svojim znanjem in z glasbo. Vedno nasmejan na čelu skupine lahkotno potiska pedale in z različnim tempom simulira naravne kolesarske razmere, kot sta klanec in ravnina.

Osnova vadbe je merjenje srčnega utripa, ki pove, koliko naporen je trening. Izmerite ga lahko sami, veliko lažje pa je, če se opremite z merilnikom, ki odčita rezultate. Šele ko veste, kolikšno obremenitev prenese vaše srce, lahko obvladate vadbo.

 

Obremenitve razdelimo na več težavnostnih stopenj glede na srčni utrip:

  • Od 50- do 65-odstotna obremenitev srca: območje RECOVERY – neintenzivna vadba, namenjena regeneraciji in aktivnemu počitku.
  • Od 65- do 75-odstotna obremenitev srca: območje ENDURANCE – poudarek je na aerobnem treningu, izgorevanju maščob in mentalni pripravi posameznika; vaje, ki jih izvajamo, so ravnina, tek in skoki.
  • Od 75- do 85-odstotna obremenitev srca: območje STRENGHT – poudarek je na treningu moči, pridobivanju vzdržljivosti, izgorevanju maščob; gre za mešanico aerobnega in anaerobnega treninga, po ogrevanju izvajamo klanec sede in stoje, tek z obremenitvijo, skoke v klanec.
  • Od 65- do 92-odstotna obremenitev srca: območje INTERVAL – trening, ki ima največji razpon intenzivnosti; to je aerobno-anaerobna vadba, ki poudarja izgorevanje maščob, razvijanje laktatne tolerance, razvoj moči in hitrosti ter izboljšuje frekvenco in ritem, izvajamo pa vse vaje.
  • Od 80- do 92-odstotna obremenitev srca: območje RACE DAY – trening tekma, ki ga uporabljamo kot test pripravljenosti; izjemno intenziven trening, s katerim vadeči preverijo svoj napredek.

 

SPINNING VADBA, ZAKAJ IN KOMU JE NAMENJENA?

Spinning®  vključuje mentalni in fizični razcvet.. Kljub temu, da vadba poteka v skupini pa je obremenitev na Spinnerju®  individualna glede na posameznikovo fizično pripravljenost, starost in cilj, ki si ga je posameznik zadal. Tako lahko v eni skupini trenira začetnik  ali pa vrhunski športnik, torej se lahko udeležuje vsakdo ne glede na starost ali pripravljenost. Spinning®  je en redkih skupinskih treningov, ki pritegne tudi moško populacijo. Primeren je za vse starosti , ker ni ekspolzivnih – hitrih gibov, ker ni koreografij in zapletenih korakov.
Nekdo bi rad pridobil vzdržljivost, nekdo bi rad izboljšal tehniko pedaliranja, nekdo bi rad izgubil kak kilogramček, nekdo rad okrepil kolenske vezi …

 

Spinning kolo vadba

Spinning